გაიგე განსხვავებული

საინფორმაციო-შემეცნებითი პორტალი
ახალი ამბები
თიბისის საუკეთესო სამომხმარებლო გამოცდილების ისტორია გლობალური ექსპერტის სტატიაში

22-06-2022

გლობალური ლიდერი მომხმარებლის გამოცდილების დარგში შონბელდინგი აქვეყნებს სტატიას თიბისის შესახებ. ის აღნიშნავს თიბისის განსაკუთრებულ დამოკიდებულებას და ზრუნვას მომხმარებლების მიმართ.


„ვინ თქვა, რომ ბანკებს არ შეუძლიათ WOW გამოცდილების შექმნა?“ - ამ სათაურის მქონე ბლოგში ავტორი გვიყვება თიბისის გუნდის წევრებისა და მომხმარებლების ისტორიებს, რითაც ხაზს უსვამს ბანკის კულტურას, ყველა სიტუაციაში იზრუნოს მომხმარებლის ცხოვრების გამარტივებაზე, მაშინაც კი, როდესაც საკითხი სცდება საბანკო მომსახურებას.


ბელდინგ გრუფმა (The Belding Group) ტერმინის - „„WOW” მომხმარებელთა გამოცდილება“, მკაფიო და რაოდენობრივად განსაზღვრული განმარტება შეიმუშავა. ამ განმარტების მახასიათებლების მეშვეობით მომხმარებელთა გამოცდილება გაზომვადი ცნება გახდა და სხვადასხვა კომპანიებმა მასზე დაყრდნობით იპოვეს მომხმარებელთა გამოცდილების სამიზნე წერტილი. ეს გულისხმობს დამატებით ძალისხმევას კომპანიის მხრიდან, რომელიც ერთი სიტყვით ათქმევინებს“WOW-”ს. სტატიაში სწორედ ის სამი ისტორიაა მოყვანილი, რომლებიც მომხმარებლებს ათქმევინებენ “WOW”-ს. ბელდინგის მიხედვით, თიბისის მომხმარებელთა გამოცდილებაიდეალურთანაა მიახლოებული, როგორც ბელდინგ გრუფი უწოდებს, თიბისი არის „customer service unicorn“.


გერმანელი ტურისტის, მომხმარებლისთვის გახსნილი ბიზნეს Facebook გვერდისა და შუა გზაზე გაფუჭებული მანქანის საინტერესო ისტორიები, შეგიძლიათ ამოიკითხოთ ორიგინალ სტატიაში.

ინტერვიუ
ყველაზე კითხვადი
არქივი

«    ნოემბერი 2024    »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930